result pmr XD

haluu haluuu :D haha , now aku nak cerita pasal result pmr aku . yeay ! aku tahu aku tak berapa pandai , hee :D tapi aku bersyukur cus dapat 1A1B6C . haha , memang lha tak straight A , tapi nyh je yang aku mampu nak buat macam mana , redha je lerr :'D aku pun tak sangka dapat result macam nyh . yelha , masa exam , result aku tak habis habis je FAILED . haha , mana tak nya , dalam kelas main je keja aku. duk kacau orang sana sini . tak tumpukan perhatian . mana tak failed nya ye idok ? bhahaha :p then , aku kena turun kelas dari kelas ke2 ke kelas ke3 . sedihh ohhh :'( dah lha mendap gilaaaa ! aarrgghhh ! rasa nak nangis je , tapi tahan je . salah aku jugokkk tak belajar pandai pandai :') #padan muka kau wahai ernie ! HAHA , tapi bila aku turun kelas tu lha aku berazam nak belajar bersungguh sungguhh :D #cehh , tak bla ayat aku :p .HAHA , then time exam , aku buat betul betul . just MT je kelaut ! haha , aku dah lha benci kira kira nyh . naik pecah pale otak aku ! eerrgghh >.< , then bila cikgu cakap ada rombakan kelas , aku harap sangat aku naik kelas ! wahh , betul rupanya aku naik kelas :D wuhuuuu ! bangga nyh :p haha , subjek yang aku tak habis habis failed humm , SEJARAH , MATEMATIK AND SAINS ! .haha , teruk kan aku >.< cikgu sejarah aku (cikgu khairul) selalu naikkan markah aku , haha yelha tak habis habis dapat 38% or 39% . sikit je nak lulus . cehh , katanya dia naikkan markah aku sebab nak bagi aku semangat untuk teruskan usaha . HAHA , baik nya hati cikgu aku . hee , terima kasih cikgu :') and subjek mt and sains memang aku out gila . haram aku tak tahu bhaii -.-" nasib baik ada kawan aku FAZDLIANA yang ajarkan aku last last minit . hee , terima kasih kawan ! sayang hang nohhh :'D tak lupa jugak pada FARHANA , AYUNISHA AND MARAHAINI yang ajarkan aku time aku tak faham apa cikgu cakap xD hee , jasamu akan ku kenang sampai bila bila . HAHA :') and lastly , akhirnya result aku lulus jugak . happy wooo :') okey that's all ! #malas nak tulis dah . k boboiiiiiii ^_^(Y)

BAHASA MELAYU : B > A
BAHASA INGGERIS : D > C
MATEMATIK : E > C
SAINS : D > C
SEJARAH : D > B
GEOGRAFI : C > C
PENDIDIKAN ISLAM : B > C
KEMAHIRAN HIDUP : C > C

okey , nyh lha result PMR aku . ada yang naik , ada yang turun and ada yang still . apaapa pun aku bersyukur . thanks to all my teachers , family and my friends :)


kalau suke tekan LIKE