goodbye my love :'')


untuk orang yang pernah sempurnakan hidup aku dulu , aku mintak maaf sebab tak dapat tunaikan semua janji janji aku pada si dia :') i'm so sorry hubby ! bagi aku , aku tak layak lagi untuk dia sebab aku banyak kali sakitkan haty dia . tapi , tak terlintas kat fikiran aku pun nak permainkan perasaan dia . sumpah ! langsung tak terlintas sedikit pon :'( thanks to CAPITAL A sebab dia pernah sempurnakan hidup aku . tak pernah sekali pun dia marah aku . kalau ada pun dia yang akan mengalah dulu :') hah , for the first date , aku happy sangat jumpa ngan dia . kita gelak sama sama kan sayang :') ? hihihi ~ seronok yang teramat sangat time tu ! but masa tu begitu singkat bagi aku . aku tak puas tengok muka and senyuman dia . apa apa pun kenangan aku ngan si dia takan aku lupa sampai bila bila . for you CAPITAL A , i harap you dapat girl yang lebih baik and cantik daripada i . myb kita tak de jodoh kan sayang ? sob sobbs :'( i nak you tahu i sayang kan you bie ! myb ni jalan yang terbaik untuk kita :') thanks for care about me , always make me laugh , always be there with me , and for everything :')
you know what , YOU'RE MY BOYFRIEND THE BEST OF THE WORLD lha :'D hihi .and lastly , i harap you jaga diri baik baik , jangan lupa kalau sakit , rest and makan ubat tau sayang :') i always pray for you ! there will be no stories about him :') goodbye my lover </3

                                                                                                                             your ex-gf                                                                                                                 ernie fatin izzaty bt ahmad fuzi

17.10.2011 </3 17.12.2011
my relationship with him has ended :')




kalau suke tekan LIKE

f